Firma WERON, która jest oficjalnym przedstawicielem marki NAMEDSPORT, została kolejnym partnerem GVT BMC Triathlon Team. O szczegółach współpracy porozmawialiśmy z właścicielem firmy Bartoszem Weronem.

Co Pana skłoniło do nawiązania współpracy GVT BMC?

W zasadzie ze Zbyszkiem znamy się krótko, ale kilka spotkań między nami było bardzo konkretnych. Obaj mamy swoje projekty sportowe, ale w tym wypadku one się ewidentnie łączą. On tworzy profesjonalny team – my mamy doświadczenie, wiedzę, produkty i serwis dla ochrony zdrowia sportowca na światowym poziomie. To wszystko idealnie się komponuje w jedną całość – partnerstwo.

Jeśli mowa o partnerskie, to szukać tutaj trzeba obopólnych korzyści.

Przed nami zdecydowanie jest przyszłość. Wspólnymi siłami chcemy gonić czołówkę europejską. Na świecie inne teamy są znakomicie zorganizowane, począwszy od zaplecza trenerskiego, po techniczne i medyczne. W związku z tym, że od 2006 roku współpracujemy w Polsce z zawodowym sportem (dziś to ponad 260 klubów oraz kilkanaście federacji) zapewniając im najwyższą jakość zaplecza medycznego, chcemy, aby ten indywidualny sport, jakim jest triathlon i tu ekipa Zbyszka Gucwy, czyli GVT BMC miał absolutny komfort trenowania i startowania.  Składają się na to produkty z najwyższej półki, wykorzystywane do: regeneracji, odnowy, suplementacji, plus oczywiście wsparcie z zakresu medykamentów i serwisu opartego na wiedzy. Już teraz kontaktujemy się indywidualnie z niektórymi zawodnikami GVT celem doradzenia jak mają się np. regenerować i czym.

Jak zapatrują się Państwo na rozwój triathlonu w Polsce?

Triathlon to zabawa. Tak na poważnie jednak, to sam jestem amatorem startującym w tej multi-dyscyplinie od kilku lat i wiem, jak potrzebne jest racjonalne i odpowiednie zarządzanie swoim ciałem, zdrowiem, a przede wszystkim dietą i wspomaganiem. CIAŁEM, ZDROWIEM a przede wszystkim DIETĄ i WSPOMAGANIEM. Dodatkowo na przestrzeni kilku lat, z kilkuset osób w Polsce uprawiających triathlon, dziś stworzyła się grupa kilkunastu tysięcy fanów tej dyscypliny. Nasze portfolio już kilka lat temu zostało tak poukładane, aby mieć kompleksową opiekę nad atletą – bo tak trzeba to nazwać. Sądzę, że ten rok i przyszły będzie dla nas przełomowy. Wyszliśmy prosto do amatorów tej dyscypliny, pokazując im zasady funkcjonowania i ochrony, jakie są w sporcie zawodowym. Triathloniści zrozumieli to bardzo dobrze i mamy z nimi świetny kontakt.

Skąd pomysł, aby wprowadzić tą markę na polski rynek i dlaczego właśnie Namedsport?

NAMEDSPORT to taka „wisienka” na torcie w portfolio firmy WERON. Przyznam, że na angaż włoskiej marki i decyzje samego właściciela o tym, żeby być w Polsce z właśnie tym produktem pracowałem ponad 2 lata. Przekonały mnie procesy produkcji, certyfikowanie działań laboratoryjnych i czystość farmaceutyczna. Może brzmi to, jak reklama dla Was, ale składniki poszczególnych produktów są ściągane nawet z dalekiej Japonii czy USA jak np. nasz składnik aminokwasów KYOWA – czyli specjalne procesy fermentacji, aby w konsekwencji otrzymać czysty biologicznie i skuteczny produkt.

Wiele osób kojarzy Namedsport przede wszystkim z kolarstwa.

NAMEDSPORT to ogromna widza przede wszystkim w sportach wytrzymałościowych, a kolarstwo sięw nie doskonale wpisuje. Nie bez przyczyny największe teamy z zawodowego peletonu (Trek Segafredo, Astana, Bahrain Merida i inne) kupują, a nie dostają produkty za darmo! To tylko przykłady, których nie sposób wymienić na palcach. Dla nas jakość jest siłą napędową, a skuteczność jest tego wynikiem. Dlatego od 2018 roku NAMEDSPORT pod względem suplementacji będzie partnerem GVT BMC. Będziemy wspierać nie tylko Team PRO zawodowy braci Gucwa, ale też amatorów. Będziemy kształcić jak w racjonalny sposób wykorzystywać skutecznie odżywki, które są tylko dodatkiem do prawdziwej, codziennej, dobrze zbilansowanej diety. Pamiętajcie, że NAMEDSPORT to również oficjalny sponsor i partner Giro d’Italia. Umowa obowiązywać będzie na pewno do 2020 roku!

Z taką marką chyba łatwo stawiać sobie cele?

Ideą mojej firmy WERON, która jest oficjalnym przedstawicielem marki NAMEDSPORT w Polsce i oficjalnym partnerem GVT BMC jest pierwszorzędne podejście do jakości produktów, a co za tym idzie Klient – Partner otrzymuje niezawodny, wysokiej jakości produkt, który działa zgodnie z obietnicą.